دیانادیانا، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

*دیانا * الهه ی ماه

ماه دهم

1391/11/10 19:48
2,178 بازدید
اشتراک گذاری

 عکس های ماه دهم

 

 

 

دنیادا مین گوزل اولسا **************** بیری سنین تکین اولماز


عزیز دلم ، دختر گلم  ده ماهگیت مبارک. خدا رو هزار مرتبه شکر که شاهد بزرگ شدنت هستم. وقتی توی دلم بودی 9 ماه تموم، هر روز برات ایت الکرسی می خوندم و از خدا می خواستم بچه ای به من هدیه بده که سالم ، صالح و نیک رو باشه. خدا هم دعامو بی جواب نذاشتو یکی از بهترین فرشته هاشو بهم هدیه داد. خدای خوب من به خاطر بهترین نعمت هایی که به من دادی ازت ممنونم:

به خاطر پدرم به استواری کوه ، مادرم به زلالی چشمه ، همسرم به لطافت باران و دخترم به طراوت شبنم

خوب مامانی حالا از حالو هوای رومانتیک بیایم بیرونو برسیم به کارهای جنابعالی . اول از همه فرهنگ لغت دیانا جون :

هدر : پدر ( بابای مامان فلوریا)

ادی

خخ

اصّ : اسم بابا اصغر

اه

هشی : پیشی

هئچی: به هرچی که دوست داره!!!!!!!!

اتی : کیتی

حالا نوبت شیرین کارهات: به اسباب بازی و عروسک ( بجز علی کوچولو) علاقه نداریو وقتت رو با انواع سیم ، تلفن ( خودشم واقعی نه اسباب بازی!!!!!!) ، کنترل تلویزیون، سبد های اشپزخونه، ماشین لباسشویی، اجاق گاز،یخچال، ایفون ، برس بابا اصغر و ... می گذرونی. عشقت شده رفتن به حموم و دستشویی!!!!!!!!!!!!!! کسی هم که میره دستشوی شما به دنبالش ده بدو ! هی در دستشویی رو می کوبیو می گی : ادی!

از همه وسایل می گیریو پامیشی راه میری . هی از اینور اتاق به اون ور اتاق ، از این مبل به اون مبل و .... عاشق شنیدن آهنگ های شبکه پویا هستی . میخ کوب میشی جلوی تلویزیون . خودتو شدیدا به بابا اصغر لوس می کنی   با شنیدن آهنگ جو گیر میشیو بدنتون به نشانه رقصیدن تکون میدی و اگه در حال ایستادنی ، بشین پاشو  می کنی.در کل فوق العاده ای و خیلی خیلی دوست داریم.

 

 

 

 

 

 

 

این موش کوچولوی چوبی رو عمه لیلا جون برات خریده. عمه لیلا خیلی دوست دارم.

دارم به مامان ابلیمو میدم تا توی سوپم بریزه!!

جدیدترین متد برای شستشوی بچه ها!!!!!!!!!!!!!!

 

شرمندگی مامان فلوریا:

دختر گلم شرمندم که این ماه کمتر توی وبلاگت نوشتم. خیلی درگیر کارامم. 17 بهمن از پایان نامه ام دفاع می کنم. از طرفی پدر جون ، مادر جون ، خاله سونیا، دانیال و بابا اصغر شدیدا سرما خوردن از این ویروسی ها. شما هم یه ذره صدات تغیر کرده بود که زود بردیمت دکتر و خدارو شکر چیز مهمی نبود و دکتر گفت یه ذره سرماخوردگی معمولیه و جای نگرانی نیست. توی این ماه شدیدا رقاص شدی. حتی با دست زدن هم می رقصی!  به لغت نامه ات کلمه ی ( نانا) هم اضافه شده که همون نانای خودمونه. اینم چندتا عکس از دلبری هات:

 

زبونتو موش بخوره جیگر:

به چی داری فکر می کنی خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شروع خانه تکانی با حضور دیانا جوووووووووووووووون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مرجان مامان آران
29 دی 91 15:54
اخ اخ اخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه عسلیهههههههههههههههههههههه
اون عکسشو بخورمممم که تو ماشین لباسشویییه
فدات شم نظری نبود عزیزمممم ولی میدونم چقدر ماهیییییییییییی مرسی از لطفت


ممنون عزیزم، لطف داری. از روی کاکل بسرم ببوسو لپاشو بکش.
فرشته مامان ضحا
29 دی 91 21:41
____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$

ده ماهگيت مبارك عزيز دل خالهههههههههه
قربون حرف زدنهات برم من الهيييييييييي
دوست دارم ديانا جوووووووووووونعكسهاتم هم نازن و هم قشنگ.شاد باشي مهربون.آرزومند آرزوهاي قشنگت هستم.[hr
قربون خاله فرشته ی مهربونم برم.ممنون خاله جون. منم شما رو خیلی دوست دارم. از روی ضحا جون ببوسید.
mamanpani
30 دی 91 22:23
salam asalakam khanomi dah maheghit mobarak jighare khale ma asbab keshi dashtim ishalah be zodi miaim


سلام خاله جون ، خونه ی جدید مبارک. حال پانی جون خوبه؟ خیلی دلمون براتون تنگ شده. منتظریم. بوس
الهام مامان تيانا
30 دی 91 23:49
جيگرت برم نانازي من
خدا نكشدت با اين كارات شيريني من


یاشاسین شیراز قیزلاری. ممنون از لطفتون خاله جون
الهام مامان تيانا
30 دی 91 23:49
10 ماهگيت مبارك


ممنونم خاله مهربونم
طاهر
2 بهمن 91 22:08
عکس دیانا با ماشین لباس شویی همیشه جالب از آب در میاد. خداییش خیلی با نمکه مثل نخودی نمکی


با چشمای نخود نمکیتون می بینی دای جووووووووووووون.
هدي مامان مه نيا
3 بهمن 91 17:24
سلام خاله جون 10 ماهگيت مبارك آفرين به دخملي باهوش بببببببببووووووووسسسسسس


قربون خاله ی مهربون


متین من
5 بهمن 91 15:56
این عکسه که از لباس شویی اومده بیرون خیلی بامزست عزیزم بوس


خاله جون ما اینیم دیگه!!
الهام مامان تيانا
9 بهمن 91 15:20
طلا خانوم كجايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلمون تنگ شده


تقصیر مامانه خاله جون همش درس همش کتاب!
مامان ضحا
9 بهمن 91 16:08
عيدتون مبارك.شاد باشيد


ممنون فرشته جون عید شما هم مبارک. از روی ضحا جون ببوس
مامان کورش
9 بهمن 91 17:25
دیانا جونم 10 ماهگیت مبارک دیانا جونم عکسی که از ماشین لباسشویی میای بیرون خیلی خوشمل وناز شده
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 0:19
عزیز دلمممممممممممممممم قربونت برم


خیلی مااااااااااااااااااااااااهی خاله جون
پگاه مامان آرتین
12 بهمن 91 9:01
سلام به فلوریا وپرنسس دیانا.عزیزم بلا شده.چقدرست سبزاتاقت باحاله.وروجک کارای خطری می کنیا.فلوریا جون عروسک منوببوس.خیلی دوستون دارم


سلام خاله جوووووووووووووووووون. خوبید؟ ارتین مارکوپولو خوبه؟ ما هم شما رو خیلللللللللللللللی دوست داریم. از روی دوس جون من ببوسید خاله جون.
مامان ستیانفس
12 بهمن 91 23:59
سلام مامان دیانا
ماشالله چه دختر نازی داره
خدا حفظش کنه
عکساش خیلی باحال بودن مخصوصا اون عکسش که داخل ماشین لباسشویی هستش
خوشحال میشم منو لینک کنید من شمارو لینک میکنم

setiyakaviany.niniweblog.com


ممنون از لطتفتون خاله جون چشماتون قشنگ می بینه. با کمال افتخار لینکتون کردیم. از روی ماه ستیا جون ببوسید


بابابزرگ ارسطو
13 بهمن 91 14:22
ماشاالله
قربونت برم دیانا جون عزیزم
چقد ناز شدی
ماشاالله


خدا نکنه بابابزرگ مهربون. چشماتون منو قشنگ میبینه. حال ارسطو جون خوبه؟ خیلی دعاش می کنیم. از طرف ما ببوسیدش
مامان فتانه
14 بهمن 91 13:05
سلام عزیزم 10 ماهگیت مبارک خیلی نازی...پیش ما هم بیاین عزیزم


سلام خاله جون. ممنون از لطفتون. خاله آدرس نذاشین که!!!!!!!!!!!!!
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 20:10
مرسی دوست خوبم

خواهش می کنم عزیزم


مامان مه نيا
15 بهمن 91 15:34
خاله بوسسسسسسسسسسس
سارا
16 بهمن 91 17:57
سلام عزیزم من تازه با وبلاکت اشنا شدم

ماشالا دختر نازی دارین

من با اجازه لینکتون میکنم شمام دوس داشتی لینکم کن

اخه ما با هم همشهری هستیم

ببوس دیانا جون


سلام سارا جون،از آشنایت خوشبختم. ممنون از لطفت عزیزم. با کمال افتخار لینکتون کردم. هزار ماشاله دختر خوشگلی دارین. از طرف من و دیانا روی ماه پرنسس خانوم رو ببوس.
الهام مامان تيانا
16 بهمن 91 23:46
سلام فلور جون خوبي؟
دياناي من خوبه؟
به اميد خدا فردا دفاع داري برات دعا ميكنم تا موفق باشي
به محض اينكه ازاد شدي سرمون بزن


سلام الهام جون، ممنون حال همه خوبه. بی نهایت ممنونم از لطفت .
مامان بنیتا
17 بهمن 91 11:06
سلام به دیانا فرشته کوچولوی ناز..عزیزم من اتفاقی اومدم توی وبلاگت و دیدم چه جالب همسن دخترمنی..خیلی ملوسی موش موشکم ..
مامانش من با اجازه لینکتون کردم تا باهم دوست بشیم..شماهم بهمون سربزن خوشحال میشیم


سلام عزیزم، خوش اومدی خانومی. ممنون از لطفت. دختر شما هم خیلی خیلی ناز و خوشگله. هزار ماشاله. منم با افتخار شما رو لینک کردم. ایشاله دوستای خوبی برا هم بشیم. از روی ماه بنیتا جون ببوس
پگاه مامان آرتین
17 بهمن 91 12:25
سلام عزیزم.جدیدا شیطون شدی خانوم گل.اون زیزمیراچیکارمی کنیفلوریا ببوسششششششششششششش

خاله از اول هم شیطون بودم دیگهههههههههههههههههههه
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 13:44
قربونت برم عسلممممممممم
ایاشلا پایان نامت به خوبی تموم شه عزیزمممم

ما اپ کردیممممممممممممم


سلام مرجان جون. ممنون از لطفت . حتما سر میزنم.
الهام مامان تيانا
17 بهمن 91 22:50
سلام فلور خوبي ؟
ديانا خوبه ؟
چي شد دفاع كردي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه دياناي نازم


سلام الهام جون . شما خوبید؟ دختر شیرازی من خوبه؟ بالخره تموم شد . با نمره 20 فارغ التحصیل شدددددددددددددددددددددددم.
شقایق مامان آرشا
18 بهمن 91 15:13
ببخشیدااااا دیاناااااا جونیییییی تو این عکسسس آخری کجای دنیاست؟؟؟



یه جای بین زمین و هوا!!!!!!!!! چون هوای بیرون خیلی سرد بود مجبور شدیم فرش راهرو رو بعد شستن توی خونه خشک کنیم برا همین شیشه در اتاق دیانا رو در اوردیم و از اونجا آویزون کردیم!!!!!!! نابغه ایم دیگه. البته بگم هاااااااااااا یه روزه خشک شد چون خونمون خیلی گرمه.
بابابزرگ ارسطو
19 بهمن 91 18:15
سلام
هر وقت میام اینجا کلی شارژ میشم

هم دیانا جونو که میبینم وهم شاهکارای عکاسی مامان دیانا


خوشحالیم که نقش اداپتور رو براتون داریم. خیلی ارادتمندیم
الهام مامان تيانا
19 بهمن 91 23:08
سلام عزيزم مباركههههههههههههههههههه

بسلامتي
شيريني ها رو تنهايي نخوريداااااااااااااااااااااااااااااا
هميشه موفق باشي .چه رشته اي ميخوندي؟


سلام خانومی، بی نهایت ممنون. من رشته ام شیمی آلی هستش.
الهام مامان تيانا
19 بهمن 91 23:09
سلام فلور جونم خوبي ؟ماه اسمونت خوبه ؟
من قربونش بشم كه درس و كتاب مامانيشو تحمل كرد و صبور بود
ازش عكس جديد بذار
منتظرم


چشم در اولین فرصت حتما میذارم
الهام مامان تيانا
19 بهمن 91 23:12
يه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ميگم عكسهاي تيانا رو كه ميذارم تقريبا بي كيفيت هستن،مخصوصا اونهايي كه تو كادر يا قاب ميذارم .
برعكس عكسهاي ديانا .
چكار كنم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يك مرتبه مراحل گذاشتنت رو ميتوني واسم بنويسي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون ميشم
البته ببخشيدا وقتتوهم ميگيره.
تاييد نكن


عزیزم این فریم ها مربوط به یه نرم افزاری هستش به نام :
Picture Collage Maker
من با این نرم افزار کار می کنم به خاطر همین کیفیش خیلی خوبه. ولی فکر کنم شما فریم هاتون رو دانلود می کنی. اکثرا اونا فریم های تبلیغاتی هستن و کیفیت عکس رو پایین میارن و مقصر شما نیستین. اشکال از فرستنده است نه گیرنده!!چون حجم این فریم ها زیاده بعد گذاشت عکس باید حجمشو کم کنی برا همین کیفیت میاد پایین.ولی توی نرم افزاری که گفتم حجم فریم ها پایین هست و نیازی به کم کردن حجم بعد از گذاشتن عکس ها نیست. این نرم افزار کارایی خیلی زیادی داره حتی میتونی انواع کارت ( تولد ، عروسی و ...) درست کنی. من از الان کارت دعوت برای تولد دیانا رو درست کردم.تا دلت بخواد فریم داره و خودت میتونی به راحتی طراحی کنی. باز اگه سوالی بود من در خدمت هستم عزیزم.







مامان پانی
20 بهمن 91 1:29
سلام جیگر خاله پس کجایی دلمون واستون تنگ شده
فرشته مامان ضحا
20 بهمن 91 9:01
سلام ديانا جون و فلورياي عزيزم خوشحالم از اينكه با نمره 20 فارغ التحصيل شدي.آفرين به دوست باهوش و نابغه امواقعآ به همچين دوستي افتخار ميكنم كه با يك بچه كوچيك تونستي درستو تموم كنيديانا جون خاله قربونت برم عكس زير ناهارخوري چه ناز افتاده.زبونتو واقعآموش بخوره
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 18:32
آنيسا
24 بهمن 91 12:57
سلام عزيزم تبريك ميگم انشاءا... هميشه موفق باشين- دياناي نازم خيلي ناناز تر شده زنده باشه زير سايتون - بوس


سلام خانومی، بی نهایت از لطفتون ممنوم. بزرگوارید