دیانادیانا، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

*دیانا * الهه ی ماه

ماه سیزدهم

1392/2/15 12:27
1,971 بازدید
اشتراک گذاری

 عکس های ماه سیزدهم

 

 

 

دختر گلم ، عزیز دلم، می خوام توی این پست از شیطنت های شما و بابا اصغر بنویسم.چهره ی بابا اصغر شدیدا معصومه ولی باطنش یه شیطنتهایی نهفته است که نگو خودم میدونم که بابا اصغر شما رو از راه به در کرده!شیطان یه کارهایی می کنید که شیطون پیش شما لنگ میندازه!!خنده جلوی یکتونو که می گیرم اون یکی شروع می کنه! البته تقصیر شما نیست هااااااااا بابا اصغر راه رو به شما نشون میده و شما زود توی اون مسیر جولان میدی. شدیدا بابایی شدی. از صبح تا شب 99 % بابا می گی و فقط1% مامان می گی و اونم وقتیه که شیر می خوای!!!!از خود راضی وای مامانی از رقصیدنت که نگوووووووووووووووووووو ،ابله یه قر کمر میدی که همه دهنشون نزدیک 20 سانت وا میمونهخوشمزهقهقهه تنها با یک دست زدن شروع به رقصیدن می کنیتشویق عاشق اوووووو ( الو) کردنی. به من زنگ بزنوقتی تلفنو بهت میدیم دیگه گرفتنش با کراموالکاتبینه!به من زنگ بزن اونقدر قشنگ راه میری . لپ دیگرون رو نیشگون می گیری. صورتشون رو ناز می کنی. بوس میفرستی . قربون شکل ماهت برم که همجوره شیرینیقلب

البته اینم بگم که بعد از مامان فلوریا این شمایید که بهترین بابای دنیا رو داری.

قلببابا اصغر خیلی دوست داریمقلب

 

بایدم بخندی پهلوان، پاتو گذاشتی رو تمساحنیشخند

اینم از شیطنتهای بابا اصغر که شما هم با خندیدنتون نشون میدین که چقدر از این کار راضی هستی!

 خوب پدر و دختر پشت همو خالی نمی کنیدچشمک

 

امان از دست باباییتعجبآخ

این دیگه شیطنت باطنیه خودته به بابا اصغر ربطی نداشتشیطانخنده

 

دیانا جون توی باغ پدر جووووووووووووووووونلبخندمژه

 

اگه زوم کنید دیانا خانوم شیطون بلا رو داخل کابینت می بینیدقهقهه

مجرم توسط مامان شناسایی و دستگیر شدخنده

دیانا : تو رو خدا منو شطرنجی کنید!نگران

بای بایبه زودی با شیطنت های دیگه بر می گردیمبای بای

 

 

**********************************************************************

 

 
اندر احوالات گل دختر عزیززززززززززززززززززززمان:


92/2/12

جیگر گوشه مامان و بابا سلااااااااااااااااااااااام. مامانی بلا شدی بلااااااااااااااااااااااااااااااآخقلب

وقتی میرییم پیاده روی سرکار علیه جیغ ، داد که من از کالسکه میام پایین!!! اگه محل نذاریم برای اینکه حرفت رو به کرسی بشونی توی کالسکه پامیشی وایمستی!!!!!!!!!!!!!!!عینک ما هم تسلیم میشیم و میذاریم پایین. حالا د بیاااااااااااااااااااااااااا!!گریه می خوایم دستتو بگیریم که خدای نکرده نیافتی که باز جیغ ، داد که دستمو ول کنید وگرنه از سر جات جم نمیخوری!منتظر حالا دستتو ول می کنیم شما د بدوووووووووووووووووو!خنده نه تنها از راه رفتن خسته نمیشی نمیدونم چرا انرژی هم می گیری؟!نیشخند

 اینم میشه از پیاده روی ما که همش باید دنبال شما بریم و از اینور اونور جمعت کنیم. اون روز هم رفته بودیم خرید یه مغازه آهنگ باز کرده بود شما رفتین جلوی مغازه شروع کردین به رقصیدن!!قهقهه

همه سرکار علیه رو تماشا می کردن و زده بودن زیر خندهخنده خدا به داد ما برسه، آینده ات خیلی روشنچشمک رفتیم برات دو جفت کفش خریدیم. یکی اسپورت یکی مجلسی. اینا اولین کفش هایی هستن که خودمون برا شما توی تاریخ 5 اردیبهشت خریدیم. مبارکت باشه عزیزم.ماچ

راستی دختر گلم یادم رفته بود برات بنویسم که 4 اردیبهشت برای چکاب یکسالگی و زدن واکسن رفتیم. همه چی نرمال بود.

قد : 74

وزن: 8 کیلو و 750

موقع زدن واکسن اصلا گریه نکردی !!!تعجب فقط بعد واکسن که خانم دکتر خواست پنبه بذاره بلند گفتی : ااااااااااااااااااه!خنده فکر کنم جای تشکرت بودخنده قربونت برم که اینقدر شیر زنی مامانیقلب

گفت علائمش یک هفته بعد ظاهر میشه. خدا رو شکر تب نکردی ولی ابریزش بینی و سرفه داری. ایشاله اوناهم زود زود برطرف میشن. خودم مراقبتم مامانی.قلب

راستی هنوزم دندون درنیاوردی!! نگراندکتر اکبری گفت اگه جای شیطنت و راه رفتن فکرشو میداد به دندون دارودن الان کل دندوناش دراومده بود و در نهایت اینکه گفت نگران نباشید اگه تا موقع عروسیش دندون درنیاورد خودم یه دست دندون مصنوعی میذارم روی جهیزیه اش!قهقهه البته هی می گن جای نگرانی نیست و تا 15 ماهگی طبیعیه و  در میاد! دختر دوست بابا اصغر هم که همسن شماست اونم دندون درنیاورده! به هر حال ما بی صبرانه منتظریم خیال باطل

اینم چنتا عکس از دلبری هات:

 

 

 

بفرمائید حمومبغل

 

اینم از روز مادر :

   قربون دختر نازم و همسر عزیزتر از جانم

لبخند شما بهترین هدیه برای منه

بی نهایت دوستون دارم عزیزای دلم

ممنونم

 

 

 اولین پیک نیک دیانا با خانواده ی بابایی:


92/2/13

دختر گلم ، عزیز دلم، روز جمعه (13 اردیبهشت )  با خانواده ی بابا اصغر رفتیم پیک نیک اونم شانجان ( از توابع شهرستان شبستر). یک جای خیلی خیلی باصفا در پای کوه. توی یکی از  آلاچیق هایی که روی استخر خیلی بزرگ درست شده بودند اتراق کردیم.آب استخر از کوه میومد . صدای آبشارهای کوچیک با انعکاس آب روی سقف آلاچیق (که بصورت قندیل بود) ، وجود ماهی های خیلی قشنگ توی استخر  واقعا یه فضای بی نهایت زیبایی رو ایجاد کرده بود. از انجایی که شما عاشق آب هستی با دیدن این فضا از خود بی خود شده بودی. به هممون خیلی خیلی خوش گذشت. گلچینی از عکس هاتو میذارم توی وبلاگت عزیز دل مامان و بابا.

لبخندقلبلبخندقلبلبخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی فدای هردوتون بشم که یکیتون از رمق افتاده و اون یکی تازه اول چلچلیشهخنده

 

راستی مامانی یه چیزیم بگم اونم اینکه بابا اصغر عزیز تنظیمات دوربینمون رو دستکاری کرده بودکلافه و به خاطر همین اندازه ی عکسهامون خیلی بزرگ شده بودن و وقتی حجمشونو کم کردم تا بذارم توی وبلاگت اندازشون خیلی بی ریخت شد.افسوس به همین خاطر بابا اصغر رو تنبیه کردم و تا یک ماه حق دست زدن به دوربین رو ندارهچشمک

 

 

تولد بابا اصغر جووووووووووووووووووووووووون:

 

92/2/14

 

 

در ستاره باران میلادت

میان احساس من

تا حضور تو

حبابیست از جنس هیچ

از دستان من

تا لمس نگاه تو

آسمانیست به بلندای *عشق*

جشن میلادت را به پرواز میروم

در این خانگی ترین آسمان بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای  *ما*  آبیست

 

تولدت مبارک *بهترین*

 

 

 

 

عکس سمت چپ مربوط به تولد بابا اصغر در سال 91

عکس سمت راست مربوط به تولد بابا اصغر در سال 92

 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان ستیانفس
7 اردیبهشت 92 14:42
سلام عزییییزم
ای دیانای شیطون بلا داخل نایلون چیکار میکردی
حتما کادوی روز مادری که بابایی واسه بابایی خریده
عکسهات خیلی باحال بودن نفسی
دیاناجونم شکلات خوردنت خیلی بامزه س
میبوسمت عزیزم



کادوی روز مادر همون دیانا خانوم که بابا اصغر توی نایلون به من هدیه داده . خوبه هنوز بچه رو کادو پیچ نکرده بود!
دیانا : ممنون خاله جون من خودمم خیلی باحالم چه برسه به عکس هام. دوستون داریم شدددددددددددید
مامان ستیانفس
7 اردیبهشت 92 14:47
عزیزم تو نظر بالایی اشتباه نوشتاری داشتم
امان از دست این وروجک مگه میذاره یه جمله رو درست تایپ کنم
فلوریاجان پیشاپیش روز مادر رو بهتون تبریک میگم


واااااای بی نهایت ممنوم عزیزم. پیشاپیش روز مادر شما هم مبارک. البته تبریک شما ویژه است چون اولین روز مادری هست که ستیا جون قراره بهت تبریک بگه.شاااد باشین
مسیحا
8 اردیبهشت 92 22:08
سلام عزیزم، با پست پنج ماهگی آپم زود بیا منتظرم


چشم حتما
سارا مامانی شیدا
9 اردیبهشت 92 11:52
ای جانم خیلی عکسات خوشگله عزیزم افرین مامانی چه عکسایی گرفتی آفرین
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
دوستم آپم بهم سر بزن




با چشمای قشنگتون می بینید خاله جووووووووووون.
حتما میام
مامان پانى
10 اردیبهشت 92 2:00
سلام مامان فلوريا روزت مبارك دوم از لپاى با نمك عشق من ببوس كه خيلى دوستش داريم و خيلى ممنون از نظر هاى زيبايت كه ما رو مورد لطفت قرار ميدى


سلام عزیزم، روز مادر شما هم مبارک. چشم حتما از طرف شما می بوسم. دل به دل راه داره خانومی، منم واقعا پانی جون رو خیلی دوست دارم. از روی پرنسس کوچولوی من ببوس.
فرشته مامان ضحا
10 اردیبهشت 92 7:31
قربون شيطنت كردنهات برم ديانا جون



_________$$____________$$
______$$$__$_$$____$$_$__$$$
_____$__$__$$__$__$__$$__$__$
_____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$
____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$
___$__$________$__$________$__$
___$__$_________$$_________$__$
____$$__________$$__________$$$
___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$
___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$
____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$
_____$__$____$$$$$$$$____$__$
_____$__$_____$$$$$$_____$__$
______$$$$_____$$$$_____$$$$
_______$__$_____$$_____$__$
_______$__$$$________$$$__$
________$$$__$______$__$$$
__________$__$$$__$$$__$
____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$
___$_____$__$__$$__$__$_____$
___$______$__$$__$$__$______$
___$_______$__$__$__$_______$
___$________$_$$$$_$________$
____$________$____$________$
___$_________$____$_________$
_$$_$________$____$________$_$$
$__$_________$$$$$$_________$__$
$__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$
$___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$
_$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$
__$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$
___$______$___$__$___$______$
___$_____$____$__$____$_____$
____$___$_____$__$_____$___$
_____$$$______$$$$______$$
فلوريا جون روز زن و روز مادر رو بهت تبريك ميگم.


ممنونم فرشته جون، روز مادر تو هم مبارک. از روی ماه شیرین زبون خاله ببوس.
سارا مامانی شیدا
10 اردیبهشت 92 9:22
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان روزت مبارک.




ممنونم از لطفت سارا جون
مامان ضحی
10 اردیبهشت 92 11:45
اییییییییییییییییییییییی شیطون


ما اینیم دیگه
هدي
10 اردیبهشت 92 16:36
♥مـــادرم ♥، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،

اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستیـــــــــ . . .



روز مادر مبارك


ممنونم عزیزم
مامان ضحی
10 اردیبهشت 92 16:39
زن بودن کار مشکلی است مجبوری مانند یک بانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی. بزرگ هنرمند جهان خسته نباشی. روزت مبارک خانومی


آی گفتیییییییییییییییی
ممنوم خانومی، روز مادر شما هم مبارک
مسیحا
10 اردیبهشت 92 16:52
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي
توي روزگار غربت با غم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن
.....
روز مادر پیشاپیش مبارک


ممنونم عزیزم
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 20:49
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


بسیار ممنونم
الهام مامان تيانا
10 اردیبهشت 92 22:42
سلام فلور جون خوبي عزيزم؟
قربون اين دخترم برم كه انقده شيطونه و دوست داشتني .
تو رو خدا از طرف من ببوسش عااااااااااااشق اين شيطنت هاتم نانازم
الهي هميشه زنده باشي گل خوشكلم


سلام الهام جون، خوبید؟ گل دختر من چیکار می کنه؟ بابا این یه نمونه از شیطنت هاشه. از وقتی راه میره امونه ما رو بریده
همش می گه دستمو ول کنید من خودم برم!! چشم حتما می بوسمش. شما هم از روی ماه دختر شیرازی من ببوسید.
الهام مامان تيانا
10 اردیبهشت 92 22:43
اسمان دلت خورشيدش هميشه تابان است چون تو زني ؛
زني به وسعت عشق
روزت مبارك



بی نهایت ممنونم
مامان درسا
11 اردیبهشت 92 0:56
عزیز خاله خیلی بلایی.
مامانی روزت مبارک.


ممنونم عزیزم
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 9:20
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو

خیلی ممنونم عزیزم

پگاه مامان ارتین
11 اردیبهشت 92 9:24
دوست عزیزم
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مامان مهربون


بی نهایت ممنونم پگاه جون
منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 10:44
سلام عزیزم روز مادر بهت تبریک میگم


بی نهایت سپاسگزارم منای عزیزم
سوری مامان زهره
11 اردیبهشت 92 11:11
حضرت فاطمه(سلام الله علیها):

همیشه در خدمت مادر و پاى بند او باش ، چون بهشت زیر پاى مادران است ؛ و نتیجه آن نعمت هاى بهشتى خواهد بود.

روز زن مبارک!


ممنونم عزیزم. روز مادر شما هم مبارک
متین من
11 اردیبهشت 92 12:46
کمترین آرزویم این است:

هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!

روزت مبارک



ممنونم ناز بانو
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:00
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنونم از بابت تبریک بسیار قشنگت. روز مادر شما هم مبارک
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 18:42
فلوریاجونم روزت مبارک دوست عزیزم


بی نهایت ممنونم عزیزم. روز مادر شما هم مبارک. از روی گل دختر من ببوس
مامان بنیتا
12 اردیبهشت 92 0:58
ای جووووونم به این دخمل شیطون بلا
عزیزم عکسا خیلی بامزه بودن..عاشقتم خوشگل من
دوست مهربونم روز مادر رو بهتون تبریک می گم..ایشالا سایت همیشه بالای سر دختر نات باشه


ممنوم از لطفت عزیزم. از روی ماه بنیتا جونم ببوس
مامان باران
12 اردیبهشت 92 9:31
سلام چه دخملی نانازی داری بهت تبریک میگم ایشاا...120 ساله بشه زیر سایه مامانشو باباش


ممنونم از لطفتون. خدا حافظ گل دختر عزیزتون باران خانم باشه
آیدا مامان آرشیدا
12 اردیبهشت 92 13:35
سلام خانمی مرسی که به ما سر میزنی و با تبریکاتت ما رو شرمنده میکنی واقعا ممنون از لطفت. دیانا جون رو ببوس. راستی دیانا جون کی شروع کرد به راه رفتن؟ تو تولدش راه میرفت؟


سلام آیدا جون، خوب هستید؟ خواهش می کنم خانومی.
توی وبلاگش نوشتم درست از روز 27 فروردین خودش راه رفته ( یک روز مونده به تولدش).
متین من
12 اردیبهشت 92 15:45
دوست خوبم روزت مبارک وای دیانا جان عکسی که داخل پلاستیک هستی با اون کارتن خیلی بامزه شده من خیلی خندیدم ای جانم


ممنونم عزیزم. خاله ما اینیم دیگه، دختر شیطون بلا!
فرشته مامان ضحا
14 اردیبهشت 92 7:35
ديانا جون هميشه به گردش.عجب جاي قشنگيه.حتمآ خيلي بهتون خوش گذشتهانشاالله كه هميشه شاد و خندان باشي.



فدای خاله فرشته ی عزیزم. خاله جون پیشنهاد می کنم برید واقعا قشنگه. تقریبا 55 کیلومتری تبریزه.
مامان ستیانفس
14 اردیبهشت 92 8:23
ای جووووونم
فلوریاجون خیلی قشنگ خاطرات دیاناجون رو نوشتی
فدای این دخملی بشم ،ماشالله حسابی شیطونی میکنه
عکسهای پیک نیک خیلی زیبابود
از طرف من دیاناجون رو یه ماچ آبدار بکن


ممنونم از لطفت خانومی. پیک نیک ما در مقابل پیک نیک های شما چیزی نیست. من عاشق جنگل و دریام. الان خوابیده به محض پاشدن میبوسمش خاله ی مهربون.
مهسا مامان نورا
14 اردیبهشت 92 14:45
سلام الهه ماه واقعا ماهی خاله من مامان الهه نورم بیا پیشمون خوشحالمیشیم قشنگم .امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم. یه دنیا بوووووووووووووووس.راستی چه جای باحالی رفتی پیک نیک


سلام گرم و صمیمانه به نورا جون و مامانی عزیز، ممنونم از لطفتون خاله جون. از اشناییتون خیلی خوشبخیم. حتما به دیدنتون میام.
مامان بنیتا
15 اردیبهشت 92 2:25
عزیز دلم همیشه به گردش...چه جای باصفایی هم رفتین خیلی قشنگه
قربونش برم با این تیپ نانازش


قربون خاله ی مهربون. جای شما خالی خاله جون
بابابزرگ ارسطو
15 اردیبهشت 92 9:24
سلام
خدا نگه دار دیانا جون و بابا ومامانش باشه
کلی به خاطر اون نایلون و عکس دیانا جون خندیدم


به به بابابزرگ جون
خوبید؟ نوه ها خوبن؟ ممنونم از دعای خیرتون بابابزرگ. سلامت باشین
مرجان مامان اران
15 اردیبهشت 92 23:34
قربونت برم لختی سرما نخورییییییییی
تولد بابایی خوبم مبارککککککک ایشالا سایشون بالا سرتون باشه


ممنونم از لطفت. خدا دو تا نی نی هاتو برات نگه داره خانوم گل
نسیم
15 اردیبهشت 92 23:46
ماشا...چه دخمل با نمکی دارین خدا حفظش کنه
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم[hr
سلام عزیزم. ممنون از لطفتون. حتما با کمال افتخار لینکتون کردم. هزار ماشاله پسر خیلی نازی دارین. خدا حفظش کنه. امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم.
مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 1:42
گذاشتم خصوصی برات عزیزمممممممم


ممنونم عزیزم
الهام مامان تيانا
19 اردیبهشت 92 10:10
سلام عزيز دلم قربونت برم هميشه به گشت و گذار باشي
فلور جونم سلام تو خوبي ؟با دخملي چه ميكني؟دلم تنگ شده بود براتون.تولد همسري مبارك باشه ايشالله سايه اش هميشه رو سرتون باشه و با دل خوش كنار هم زندگي كنيد


سلام الهام جون. ممنونم شما خوبید؟ دیگه تمام وقت در خدمت دیانا بانو هستیم. قربونت برم خانومی سلامت باشین. از روی ماه دختر شیرازی گل گلاب من ببوس. خیلی دوستون داریم.
مامان بنیتا
22 اردیبهشت 92 16:17
خوشگلم تولد بابایی خوبت مبارک..ایشالا همیشه سایشون بالای سر تو و مامانی گلت باشه


بی نهایت ممنونم خاله جون، سلامت باشین.
سارا مامانی شیدا
25 اردیبهشت 92 11:59
تولد بابا جونت مبارک عروسک خانم امیدوارم سایشون همیشه بالای سرت باشه و 120 سالگیشو کنار هم جشن بگیرید


ممنونم از لطفتون خاله ی مهربونووووووووووووووووووون
مامان ستیانفس
28 اردیبهشت 92 17:46
سلام دیانا جونم
فدات بشم دلم خیلی برات تنگ شده بود

راستی تولد بابایی هم مبارکه،البته ببخشید که دیر شد


سلام خاله ی مهربونم، زیارتتون قبول باشه. ما هم دلمون خیلی براتون تنگ شده بود. ممنونم خاله جون. از روی ماه ستیا جونم ببوسین
الهام مامان تيانا
29 اردیبهشت 92 15:07
سلام خانومم خوبيد عزيزم ؟ديانا جونم خوبه؟
كم پيداييد؟ايشالله سالم باشيد
ديانا جونمو ميبوسم
فداش بشم با اين عكساش كه هميشه تازگي داره


سلام الهام جون، قربونت برم ، همگی خوبیم. تیانا کوچولی من چیکار می کنه؟ والاه در حالا سر و کله زدن با دیانا بانو هستیم. از طرفی این اردیبشت ماه فصل مهمونی و تولد و ... هستش برا خانواده ی ما.
مامان آنی
8 خرداد 92 18:35
چه عکس های جالب و بامزه ای مخصوصا تو پلاستیک آویزون در خیلی باحال بود
پیش ما بیاین خوشحال میشیم


هزار ماشاله به عروسک خوشگل تون ویانا جوووووووون. از آشناییتون خوشحال شدیم. امیدوارم دوستان خوبی برا هم باشیم.